Pozycjonowanie UK


03 marca 2022, 20:57

Lokalne pozycjonowanie UK

 

Dowiedz się, jak Google współpracuje z lokalnymi witrynami dzięki temu przewodnikowi po lokalnym SEO i zacznij optymalizować swoją witrynę pod kątem lokalnych wyników wyszukiwania, aby rozwijać swoją firmę. Lokalne pozycjonowanie to strategia optymalizacji wyszukiwarek (SEO), która pomaga Twojej firmie być bardziej widocznym w lokalnych wynikach wyszukiwania w Google.

 

Wiesz jak dziala przegladarka Google lub Yahoo ?

 

Każda firma, która ma fizyczną lokalizację lub obsługuje obszar geograficzny, może skorzystać z lokalnego SEO. Jeśli wyszukujesz w Google jakiekolwiek ważne słowa kluczowe związane z Twoją firmą, a pod nią pojawi się mapa z 3 wpisami (znana również jako pakiet map), lokalne SEO może pomóc Ci rozwinąć firmę.

 

Gdy wpisujesz wyszukiwaną frazę w Google.co.uk, sprawdza ona wzorzec różnych sygnałów witryny lub czynników rankingowych, takich jak trafność Twojej witryny, aby zwrócić listę witryn pasujących do Twojego wyszukiwania.

 

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że Google nie przeszukuje na żywo całego Internetu za każdym razem, gdy ktoś wpisuje coś w pasku wyszukiwania. W rzeczywistości przeszukuje zapisane kopie wszystkich witryn wykrytych przez Google. Ta kopia nazywa się Indeksem Google. Aby utworzyć indeks, Google używa małych programów zwanych „pająkami” do indeksowania sieci.

 

Każdy pająk działa w ten sam sposób: zaczyna się na jednej stronie, następnie podąża za linkami na tej stronie, przegląda zawartość kolejnych stron i tak dalej. W miarę indeksowania treści internetowych jest ona przechowywana na serwerach Google i tworzony jest indeks. Pająki pracują na oszałamiającą skalę, nieustannie przemierzając biliony stron w niewiarygodnie szybkim tempie. Dzięki temu indeks jest jak najbardziej aktualny, a nowe witryny i połączenia są szybko wykrywane.

 

Jeśli Twoja firma ma lokalnych klientów w UK lub bazę klientów, lokalne SEO może Ci przynieść korzyści.

 

Niektóre firmy mogą nie zdawać sobie sprawy, że mogą przyciągać więcej osób spoza swojej okolicy, korzystając z lokalnego SEO. Jest to szczególnie istotne dla każdego, kto zajmuje się cateringiem lub hotelarstwem, gdzie goście spoza danego miejsca mogą szukać gdzie indziej, zanim przyjdą do Twojego lokalu.